A venit vara (3) – the end –

11 07 2009

Nu intelegeam nimic, de ce are exact acelasi gust, acelasi parfum. Nu putea fi el, pt ca daca era el nu simteam remuscari, l-as fi recunoscut dupa umbra, dupa voce, dupa harta fetei. Hm…cred ca am visat. Ma ia de mana si ne plimbam. Discutiile banale, rasetele generale, amintirile de mult pune in album, planurile de viitor, nimic schimbat. Doar ca ceva e! (intotdeauna la mine exista un doar) Nu realizez ce. Ma saruta la fel, imi zice ca ma iubeste la fel, dar banalul acesta are ceva special azi. Aceleasi locuri, aceiasi oameni, aceleasi suflete si totusi…Ma roade…ce e?

Ne asezam pe iarba. Trece ea! O saluta,ii zambeste,ea ii zambeste inapoi, se ridica, vorbesc,rad,se pupa,ea pleaca. Nu sunt geloasa! Imi repet asta pentru ca stiu ca pe mine ma iubeste. Se aseaza inapoi  nonsalant, imi zambeste si continua discutia. Il sarut si simt gustul ei pe buze. Se uita la mine si nu intelege de ce m-am dat inapoi si m-am strambat. Realizez reactia involuntara. Imi cer scuze si ii explic ca am avut o senzatie de greta. Decurge totul normal, pana cand incepe sa vorbeasca despre cum aia e combinata cu nu stiu cine. Pasi si mie imi pasa? Nu imi pasa! Ma doare in pula! Ascult, zambesc,ma racesc. Nu isi da seama. Pana acum m-ar fi intrebat de 10 ori ce am. Tac….nu plang, e ok, ma iubeste, imi zice des asta. Se opreste brusc, vazand ca fara sa vreau mi-am intors capul in cealalta directie. „Ce ai?”,intreaba sec. „NIMIC!” „Ah, dar ai ceva!” Si se cirzeaza ca ce am, ca nu ii zic niciodata , ca s-a saturat sa se chinuie sa afle. Ma ridic,ii spun ca nu mai vreau sa-l vad. Plec. Numar in gand pana la zece, daca nu vine dupa mine, am plecat. 1,2,3,4,5,6,7,8,8 jumate,9,9 si un sfert,9si jumatate,9 si 3 sferturi,10. Am plecat. Incep sa plang. Da, inca o iubeste. Stiam asta. AM preferat sa fiu back-up planul lui. Stiam ca ne-am impacat doar pentru ca il parasise. Previzibil si totusi am crezut ca e altfel. EH, asta e. AM cazut iar. Urc in 311. Suna telefonul. Mesaj de la el: „Nu stiu ce ai iar, dar asta e. Stiai ca nu te mai vreau”. Sunt in autobuz, si ce? AM izbucnit in plans. LASULE! Trebuia sa-mi zici. Iti placea sexul nu? CE DRACU! Aveai orice, oricand pe tava la pat. Nu meritati! AH!!! Iar o sa am un gol in mine pana imi revin. Iar nopti de plans, dat cu pumnii in pereti, bagat unghii in vena pentru a opri durerea.

Vreau sa cred ca visez, dar realizez ca atunci visam, il visam pe el. Era perfect. Inteleg ca visul era al lui cu ea, de aia nu puteam sa il vad, pentru ca ea nu il vede ca mine. DE aia simteam remuscari, pt ca stiam ca se apropie sfarsitul. A venit vara, asta e.

Va asteptati la un sfarsit fericit? Ati gresit povestea. Am ajuns in camera me. Ma intind pe pat si incep sa plang. Nimic nu o sa ma mai calmeze azi. Ma intorc pe o parte si gasesc un bilet: „Ti-am spus sa vezi…”

Acțiuni

Information

10 responses

14 07 2009
Ana

Asta e chiar awesome. Sfarsitu adica. E creepy asa. Da’ totusi: „ce flori frumoase. da’ mie nu’mi plac florile.”=)))))

14 07 2009
Ana

tre sa iti las commenturi ca sa iti iei domeniu si sa fii barosana

14 07 2009
Ana

deeeeeeeeci, azi iesim. duda duda duda

14 07 2009
Ana

si imi aduc aparatu B-)

14 07 2009
Ana

si btw, nici mie nu’mi plac florile

14 07 2009
Ana

vreau sa mai rad de tine in fusta mini si toace de 10 8->

14 07 2009
Ana

esti gratioasa ca o balerina ;;)

14 07 2009
Ana

sa zici mersi de commenturi ba vita

14 07 2009
Ana

doua vaci pe un camp. una era neagra si una era mai incolo ;;).

14 07 2009
Ana

paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:*

Lasă un răspuns

