A venit vara (2)

8 07 2009

Am ramas intinsa pe pat scarbita de sentimentul de placere pe care il aveam, desi nu stiu sau nu imi amintesc numele baiatului. Incerc sa ma ridic , dar nu reusesc. Ma cuprinde un sentiment ciudat de remuscare. Prietenul meu! L-am inselat cu un vid, cu o umbra. Ma tarasc pana la baie lasand in urma doar un damf de sex. Aprind lumina. Rujul meu rosu era aruncat in chiuveta. Ma uit in oglinda, sperand sa nu fiu eu, fata cu principii care adormise aseara, sa vad o alta persoana. Dar oglinda era murdara de ruj. Scria „Invata sa vezi”. Ce sa vad? BOULE! Lasa-la in pace! Am gresit. Eram drogata. DA ASTA MI-AI FACUT M-AI DROGAT SI M-AI VIOLAT! (Ce mi-as dori ca fetele sa taca dupa sex) Imi suna mobilul. 3doors down – let me go. E el, e cel pe care il iubesc sau cel putin cred. Alerg, ma impiedic,cad,ma ridic, alerg iar, raspund. Vocea imi tremura. O sa isi dea seama, intotdeauna isi da seama cand am o problema. Nu! Nu si-a dat! Ciudat, dar nu conteaza, am scapat. Oricum n-o sa se mai intample. Ce nu stie nu ii poate face rau. Ne vedem intr-o ora. Fac un dus, poate mai scap de mirosul parfumului lui asa familiar. Imi spal dintii sa nu ii mai simt gustul pe care il am intiparit de atata vreme. Ma imbrac in negru. Port doliu fetei de acum o noapte care isi vedea de fericirea ei.  Ies din bloc. Ce frumos e soarele, straluceste mai mult ca deobicei. Zambesc. NU! trebuie sa mi sterg zambetul, nu il merit. L-am tradat. M-am tradat. Dar ziua e asa frumoasa…Ma uit in jur, studiez oamenii prea grabiti pe langa care trec. Poate vreunul poarta parfulul sau imi zambeste strengaresc. Cercetez, vad, tipul ala are prietena, asta e artist. De unde stiu? VAD! DA VAD! Uite ce pitipoance, saracele macar sunt frumoase. Prind troleul. Totul merge bine azi. O sa ma autopedepesesc la noapte, ma simt prea bine acum. Ce oameni agitati, ce subiecte banale dar pline de patima. Ajung la parc. Iar am venit prea deverme, iar o sa intarzie. E bine, am timp sa vad. Cerul e asa de albastru. Ce dragute sunt florile. STAI! Mie nu-mi plac florile. Cati oameni. Pot sa le citesc gandurile…Il vad, vine..ma ia in brate, ah parfulul ala…ma saruta…ce gust familiar…nu e cumva….?

Acțiuni

Information

One response

10 07 2009
ics

🙂 si o sa tac

Lasă un răspuns

