La multi ani noua!

9 06 2009

For: Aala mare si urat

Am facut trei ani de cand ne stim, de cand eram si suntem unul pentru celalalt. Am avut noi divergentele noastre, despartirile, certurile, dar am trecut peste toate. 🙂 Acum? Acum totul e bine, si la sarbatorirea a trei ani pierduti din viata mea alaturi de tine vreau sa iti spun cat de mult te apreciez si respect pentru cate mi-ai suportat si pentru cate m-ai facut sa iti suport. Imi esti cel mai bun prieten si totodata tipul pe care vreau sa il sarut si sa il „iubalesc” si „vajesc” toata viata mea. Happy tzutzi birthday! Te iubesc, Aaia mica si draguta.

Imagine029ed

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

