A venit vara (1)

9 06 2009

Am incercat sa deschid ochii si nu am reusit. Simteam soarele cum imi alinta trasaturile fetei prin macabrele jaluzele, care acum ceva timp erau de un alb pur. Fiecare lucru pe care il ating in timp ce am ochii inchisi ma indreamna sa lenevesc: perna e parca mai moale, pilota imi incalzeste corpul, ursuletul de plus de ghemuieste intre sanii mei, telefonul e prea departe… Catu cu ochii inchisi ceva care sa ma indemne sa ma ridic, sa incep ziua.

Si atunci simt. E o mana, e rece, o cuprind in palma mea mult prea mica pentru a o inveli pe toata. Nu vreau sa stric senzatia ce ma surprinde, nu e teama, e exact ceea ce caut, descoperire. Imi plimb degetele de-a lungul bratului si conturez fiecare muschi si vena, fiecare fir de par pe care il simt. Sunt extaziata., vreau sa vad, dar o voce imi indica sa continui cercetarea. Ajung pe umar, ating gatul, simt pulsul, sangele care arde a viata, respiratia sacadata care imi sugereaza dorinta carnala, dorinta de pasuiune. Ii simt marul lui Adam , as vrea sa-l apas sa pot sa il las fara suflare macar pentru o secunda, dar instinctul ma sileste sa ii desenez harta fetei. Are un pic de barba, neras, ah si cat as vrea sa il simt cu tot corpul, dar imi duc mana pe buze, i le desenez, i le sarut, respiratia se accentueaza, ma doreste, il vreau, dar dorinta de a il face sa mi se supuna musteste inautrul meu. Ochii, imi mangaie degetele cu genele, trebuie sa fie frumosi. Vreau sa ii scot sa ma priveasca doar pe mine, dar vocea, vocea aia imi opreste orice gand sinistru. Atunci ii simt mana sub singurul lucru care sta intre sanii mei si pieptul lui, tricoul lung in dungi. Si ma atinge, imi atinge corpul,se urca peste mine. Reusesc sa mimez un NU gatuit si il dau la o parte.

Vreau sa descopar eu, vreau sa-l descopar. Ii pun mainile pe pieptul gol, e rece, e fin, e barbat, se simte, are par, dar nu genul de par blana, genul fin care te duce cu gandul la un baiat devenit barbat prematur. Il mangai, il sarut pe piept, in jos. AH! Are pantaloni. Imi sopteste ca e randul lui. Ma prinde, ma strange tare, imi zdrobeste oasele sub presiunea exercitata de bratele lui. Raman fara aer. Aud cum isi desface cureaua si scapa de pantaloni. Ma saruta pe obraji, buze, gat, sani (se opreste si comenteaza cu aceeasi voce senzual de enervanta ceva despre marimea lor, chicoteste) abdomen si cand ajunge pe picioare rade isteric spunand ca vanataile mele sunt amuzante pentru o domnisoara de 16 ani.

Vreau sa ii trag o palma dar imi prinde mana si ma saruta pe buze. Imi arde pielea, saliva mi s-a evaporat, ii simt zambetul dezvoltandui-se in coltul gurii. Iii musc buzele. De ce nu pot sa il vad? Vreau sa ii sterg zambetul ala strengaresc de pe presupusa moaca draguta. Isi bate joc de mine, imi prinde limba in gura lui si isi invarte limba in jurul ei. Imi desface picioarele si…AH! Nu pot sa va spun decat ca tanjesc sa simt iar, sa fim unul si acelasi. Respiram in acelasi timp, ilzgarii pe spate,ma musca de gat, extaz, deschid ochii.

E o lumina puternica, incerc sa descifrez barbatul ce l-a desenat in amalgamul de lucruri din jur. Nu reusesc, vreau sa il strig, dar nu am puterea, mai vad doar o umbra iesind pe usa camerei mele si…

Acțiuni

Information

One response

26 06 2009
Alexa

Doar.. Uau!

Lasă un răspuns

