As vrea un baiat care sa…

28 04 2009

Care sa ma priveasca in ochi cand imi spune ca ma iubeste. Cu care sa mi beau sucul de protocale intr-o liniste deplina sau cu o conversatie banala. Care sa ma tina de mana in permanenta. Care sa nu ma raneasca, si daca o face sa isi rascumpere greseala prin fapte. Care sa inteleaga ca nu suport anumite genuri de oameni,chiar daca ii sunt prieteni. Care sa imi aduca o floare rupta dintr-o gard si sa mi-o puna in par. Care sa faca poze cu mine oricand,oriunde si sa nu ma puna sa le sterg daca nu ii plac. Care sa propuna sa alegem filmele cu randul.Care sa ma alerge,sa ma prinda si sa ma gadile in timp ce ne umplem de iarba. Cu care sa stau pe jos in mijlocul camerei chiar daca ne umplem de scamele de pe covor. Care atunci cand sunt nervoasa si vreau sa zic ceva care o sa l regret mai tarziu,sa ma sarute. Care sa nu ma uite cand sta cu prietenii lui. Care sa ma prezinte drept iubita lui.Care sa danseze cu mine vals.Care sa lase de la el, oricine ar fi vinovat. Care sa se inteleaga cu ai mei si care sa ii faca pe ai lui sa ma placa. Care sa asculte balariile mele despre viata. Care sa fie atasat de parintii lui si sa ii respecte.Care sa vina sa ma ia de la liceu doar ca sa vada ca nu il insel cu nimeni. Care sa joace basket cu mine si sa ma lase sa castig.Care sa tipe ca ma iubeste cand vreau sa plec de langa el.Care sa se trezeasca inaintea mea si sa se uite la mine cum dorm. Care sa imi zica „tzutzi”. Care sa isi aminteasca ziua noastra si sa imi aduca un trandafir rosu inchis. Care sa se plimbe cu mine prin ploaie si sa imi zica ca sunt frumoasa chiar si asa, cu rimelul intins. Careia sa nu ii pese de nimic si nimeni,decat de noi,de lumea noastra.

Acțiuni

Information

3 responses

28 04 2009
GHici cine

Ma potrivesc aproape perfect… 😛 pana si aici mai am de lucrat…

28 04 2009
limbutza

da, dar totusi ai majoritatea.

inside joke: don’t do a list from this!

10 05 2009
yo

hmmm interesanta faza cu baschetu … baschetu e iubirea mea tot ce am mai scump pe lume … sunt dependent :))

Lasă un răspuns

