De ce nu te cred ca ma iubesti…?

27 04 2009

Pentru ca nu imi intelegi nevoia de a ma trezi la ora 12 dimineata. Pentru ca nu intelegi de ce nu adorm pana nu citesc un capitol dintr-o carte(care deobicei ti se pare plictisitoare). Pentru ca nu observi cat ma doare cand ii pronunti numele. Pentru ca nu iti dai seama ca ma inchid in mine si atunci cand ne certam si vreau doar sa sufar eu si sa te scutesc de remuscarile mele. Pentru ca esti gelos pe nimic si incerci sa-mi arati ca esti mai bun, Pentru ca nu iti dai seama cat sufar cand nu ma cauti. Pentru ca nu stii cate nopti am plans cand tu dormeai, incercand sa te scutesc de problemele mele. Pentru ca nu imi intelegi nevoia de protectia. Pentru ca nu imi intelegi infantilitatea. Pentru ca nu intelegi ca eu imi creez propria lume prin tine. Pentru ca am impresia ca imi spui ca ma iubesti cu imaginea altei fete pe retina. Pentru ca mi-as dori sa iti urlu fiecare intrebare pe care o am in privinta ta. Pentru ca nu pot sa-ti fiu mereu acolo cand am mintea incarcata cu probleme neimportante,dar totusi problemele mele. Pentru ca as urla ca te iubesc in fata tuturor, dar te-ai rusina. pentru ca nu ma cunosti deloc asa cum sunt si asa cum vreau sa fiu. Pentru ca te lasi pacalit de zambetele mele false. Pentru ca nu realizezi cat de fericita sunt langa tine. Pentru ca inca o ti in top, o ai cu numele de alint in agenda si ii dai mesaje. Pentru ca nu iti dai seama cat mi-as dori sa visezi alaturi de mine. Pentru ca ma crezi imatura si instabila emotional. Pentru ca nu pot sa te ranesc in vreun fel, nici macar atunci cand meriti cele mai dure razbunari….

Acțiuni

Information

One response

1 06 2009
mariush

ciudat …dar prin textu asta am inteles cat de mult ma iubeste, facand toate spuse mai sus pe dos :*

Lasă un răspuns

