Cum sa te lasi de fumat sau exul meu e un nenorocit

5 02 2009

Prietenul meu este un nenorocit. E genul de tip care nu fumeaza, nu bea, nu se dorgheaza, nu are haz, e plictisitor. (zic asta acum din rautate pentru ca ma obliga sa fiu ceva ce nu sunt). „Nu mai bea,nu mai fuma, nu injura, nu riposta.” Genul de tip: „fa-o in stilul sanatos. Mananca multe fructe si legume, fa exercitii. Viciile sunt pentru oameni praf.”

Era ziua mea. Faceam si eu 15 anisori amarati, si ma apucasem cu vreo saptamana inainte de fumat. Totul bine, frumos, ma despartisem de prietenul meu, dar ramasesem amici. L-am chemat si pe el, ca doar nu era bai. Ca orice fumatoare, ma ardea plamanul si nu stiam cum sa scap de el, ca sa pot fuma in liniste fara sa urle la mine. Rog niste prietene sa il tina departe de balcon. Si ma duc cu una, imi fumez tigara. Liniste. Vine dupa mine. Stam pe balcon. Fiecare pe jumatatea lui. Ma ia in brate. Fluturi in stomac, zambete cretine, rugaminti sa se dea de langa mine ca imi omoara si ultima urma de orgoliu. Nu o face. Ma saruta. Si apoi urmeaza: “DU-TE SI SPALA-TE PE DINTI!”. CE? CUM? UNDE? CARE? CAND? HA??? Cum adica sa ma trimita sa ma spal pe dinti? Urmeaza replica mea retorica: “De ce?”; “Ai fumat”.
Ma duc, ma spal pe dinti. Ma intorc. Romantic, iar strans in brate, iar zambete discrete, iar momentul mult asteptat si aud iar: “Mai spala-te o data”. Am simtit cum castelul meu de nisip numit orgoliu, se prabuseste in fata mea, facut scrum. Ars de cateva cuvinte. Ma duc, ma spal, mestec guma, dau cu parfum, ma mai spal o data. Ma intorc. Ma saruta. (gandesc acum ca trebuia sa mai imi aprind o tigara, sa ii suflu fumu in gat si sa ii zic sa se duca in origini.).

Superb. O seara superba. Urmatoarea zi: „stii, de fapt, nu vreau sa fim impreuna”. Pai stai Gigele, ma pui sa ma spal pe dinti si acum imi zici ca de fapt nu? Bine. Si da-i frate si apuca-te de fumat. Si ma cert cu Gigel. Si incep certuri peste certuri, pachete peste pachete. Se epuizau reprosurile in acelasi timp in care ardeam eu tigarile. (si banii). „Idiotule, retardatule, mi-ai distrus viata. M-ai facut sa ma indragostesc de tine.” „Cine eu? Stii ca si eu te iubesc.” „BA NU! A fost o vrajeala, am pierdut un an jumate. Esti cu aia, si aialalta”. „DA CE TU NU? TU NU FACI LA FEL? TE CRIZEZI CA PROASTA.” „DISPARI!” etc etc.

Trece o perioada, si ma plimb si eu linistita pe la Unirea. Mama lui Gigel ma vede. Mama lui Gigel ii da raportul. Gigel ma suna. Si urla „FUMEZI!”. „NU!”. „BA DA! TE-A VAZUT MAMA!”. Haha, ironia sortii. Imi bag, imi scot, injur de raniti. Nu voiam sa afle, doar tineam la el, si ma ofticam cand ne certam. Ma nene, stiti ce e aia sa ajungi sa urasti o persoana din toata fiinta? Va zic eu ca dupa patru ore in care nu am zis nimic si el a vorbit despre cat de „nenorocite” sunt tigarile, am zis ca il bag cu capul in primul Eco Toilet din Cismigiu. Am inchis, promitand ca nu mai pun gura in viata mea. (pe tigari bha, ca doar nu eram nebuna sa zic pe alcool). Si trece asa o perioada, in care ne revenim, devenim prieteni buni, ha-ha-ha. Si da baiatu cu batul in balta. Imi nenoroceste zilele. Nu mai stiu ce dracu a spus, dar in urmatoarele doua minute am facut un mare pas in existenta mea: imbracat-coborat din bloc-magazin din colt-„un pachet de kent lung”-dat bani-primit rest-iesit din magazin-intrat in casa-deschis pachet-aprins tigara. Ma si trag cu sete primul fum, imi imaginam cum ii ard toata fiinta, cum il chinui, cum il fac sa sufere pe Gigel, cum in fiecare fum pe care il expiram fugea o parte din el. Vai, ce senzatie divina. Ultimul fum. Ma ridic de pe coltar. Si nu mai imi tin echilibrul. Tusesc, tusesc, tusesc, si vomit. Incerc sa ma ridic de langa chiuveta. Nu reusesc. „Bai sa innebunesc”. Arunc buntatate de pachet. De atunci n-am mai fumat,decat cand „scrumez” pe balconul din spate(aviz ba, ca brusc am un chef nebun sa te aud patru ore explicand teoria chibritului,chibritului in sine). Multumesc,nenorocitule. Dar de alcool NU MA LAS! 😀


Acțiuni

Information

One response

19 02 2009
Ingerul din Transilvania

Stii… si eu i-am zis unei foste iubite ca ii pute gura… de fata cu toti prietenii ei fitosi si viciosi. Tutunul, alcoolul, drogurile dauneaza. Teoria chibritului e simpla.

Un chibrit are maimulte parti: -Partea de sus
-Partea de mijloc
-Partea de jos

-Partea de sus a partii de sus
-Partea de mijloc a partii de sus
-Partea de jos a partii de sus

-Partea de sus a partii de mijloc
-Partea de mijloc a partii de mijloc
-Partea de jos a partii de mijloc

-Partea de sus a partii de jos
-Partea de mijloc a partii de jos
-Partea de jos a partii de jos

apoi urmeaza

-Partea de sus a partii de sus a partii de sus
-Partea de mijloc a partii de sus a partii de sus
-Partea de jos a partii de sus a partii de sus

etc. de aici se complica treaba…

As incerca eu sa te fac sa te lasi de alcool printr-un exemplu. Unul din simbolurile rockului pitestean a murit din cauza… alcoolului la varsta de … 19 ani.

Restul… depinde de tine, dar o fata… de cartier, model sau orice alta fata arata ca dracu cand tine o tigare in mana.

O fata, nu trebuie sa fie baiat pentru a fi diferita. Baietii sunt copilarosi, inconstienti si tampiti (mare parte), cel putin cand e vorba de tigari, bautura, droguri si sex.

In rest…sa ai o seara divina!!!

Lasă un răspuns

