Am revenit…

10 01 2009

Absenta mea este nejustificata. In fine, am avut niste treaba, am avut un Domn de sedus :> chestii d’astea.


La multi ani, Craciun fericit! bla bla, ca nu v-am urat dragii mei cititori.

Sa vorbim un pic de arta. Am avut la desen o conversatie despre publicitate. Toata lumea trebuie sa stie reclamele alea idioate de la don cafe, cu indienii, cu aia pe role si aia cu familia. Eh, eu nu consider ca publicitatea e o arta. Arta e ce am gasit eu acum cateva zile intr-o carte. Ati auzit de Bruegel? Nici eu :)) pana am citit: Anne Rice – „Interviu cu un vampir” (din seria CRONICILE VAMPIRILOR). Telul meu anul asta e sa aflu unde sunt expuse picturi de el si sa merg acolo sa le vad! It’s a must. Voi ce ati facut de rev? Eu nu am baut 😐 eu am vazut Sweet November si am plans :)) bine si m-am distrat in rest cu Domnul :)).

Uitati si doua picturi de ale lui Bruegel : „Triumful mortii” si „Caderea ingerilor”.

tirumful-mortii

caderea-ingerilor

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

