Discutand cu un pahar…

19 12 2008

Si cum stateam eu acasa, dupa super ziua in bar, (si singura acasa) aud o voce:

Vocea: BHA! Ia treci incua.

Eu: CE? cine esti? de unde vorbesti

Vocea: Sunt pe masa ratato! Uita-te

(paharul meu cu mickey mouse, imi vorbea)

Eu: Bha, eu trebuia sa fiu inchisa la sectia 9 agitati, ce vrei de la mine?

Vocea: Sa ma bei, ca oricum m-am plictisit de cola asta statuta. Si pune niste alcool, ceva, hai te rog.

Eu: TERMINA! Am baut destul azi, crede-ma nu mai pot.

Vocea: Ce ma, te face un pic de gin?

Eu: Nu…

Vocea: Dovedeste

(hotarata imi torn in pahar gin, si beau, pana la fund si paharul ma tot indemna sa mai beau. Dupa al cincilea pahar)

Vocea: Hai bai deja ti-e rau?

Eu: Nu…dar nu mai vreau. Gata m-am plictisit.

Vocea: Bine pa.

In momentul ala au inceput sa rada peretii si caietele de pe masa de mine. Radeau ca nu pot sa beau mai mult. Dar POT sa beau mai mult, dar mi-e greata acum si mi-e rau…si  vreau in pat, pentru ca m am ridicat de pe scaun si a trebuit sa ma lovesc de covor ca sa realizez ca nu imi tin echilibrul. Ma ridic frumos si vad o armata de pitici verzi cum vin si incep sa danseze. BAI! Astia sunt piticii imaginari din copilarie, cei cu care castigam medalii. Am innebunit, ma ridic si imi mai pun pahar de gin. Il dau pe gat ca poate ma adoarme si nu mai am vedenii. Atunci sticla de gin incepe sa cante Blink182-I miss you. Ma pun in cur in mijlocul camerei si incep sa imi amintesc de vremurile bune, incep sa vreau sa mor pentru ca nu mai e bine. Apare o lumina, si ii vad chipul lui(da mai al tau..) si atunci vreau sa ma ia de mana sa zburam spre cer, dar ameteste de la mirosul meu de alcool si cadem amandoi… Si POC! Atunci ma trezesc la realitate…Sunt in pat si am adormit cu paharul de cola statuta langa mine…

😀

Acțiuni

Information

One response

21 12 2008
cata055

E clar… ori bausei ceva 😀 ori visai (inclin spre prima varianta):)).

Lasă un răspuns

