O boala grea…

11 12 2008

Am avut niste zile tare proaste. Eu sunt o persoana a extremelor, ori sunt fericita, ori trista. Nasol e cand sunt nervoasa si atunci nu mai am pic de inspiratie, pic de vlaga….debitez si ma enervez in orice situatie, pierd contactul cu realitaea.

Replica asta am auzit-o la o profa de a mea „adolescenta e o boala„. Mai cam asa e, iti dai seama repede cine e adolescent si cine nu, si nu neaparat dupa varsta, ci dupa cum vorbeste, cum se comporta. Sunt anumite semnalmente, care iti pun o pancarda de gat care scrie: „ATENTIE! Adolescent! Aveti grija, s-ar putea sa muste”.

MA ENERVEAZA! cand aud ” esti adolescenta, nu intelegi”. Pai de asta inteleg, ca sunt adolescenta. Acum incep sa nu mai cred ca tot ce zboara se mananca, acum incep sa vad ca totul nu e asa roz si sa ma dau cu capul de toate pragurile. Si e cam aiurea, ca acum esti prea mare sa fi mic si prea mic sa fi mare. E ANORMAL! De ce nu sunt destul de mica sa pot juca sotronul si sa alerg cu un balon in mana, daca sunt destul de mica sa nu beau si sa nu fumez?

Adolescenta e o boala, si sunt de acord. Cred ca si leacul pentru HIV o sa se gaseasca, dar cel pentru adolescenta nu. Dar oricat m-as plange, este cea mai frumoasa perioada. Cand ai ocazia sa razi si sa plangi in acelasi timp,de fericire si suparare in acelasi timp? Cand ai ocazia sa bei o bere fara sa arati buletinul si sa faci ceva atat de ILEGAL? Cand ai ocazia sa mergi in excursie cu prietenii si sa stati la ora 3 in Piata Sfatului sa ascultati muzica la mobil? Cand ai ocazia sa ai timp sa faci atatea lucruri interesante? Cand ai ocazia sa fi rebel, sa impui respect?

Mi-e dor sa fiu copil si sunt tare incantata sa vad cum e sa fi adult, dar nici nu as vrea sa ma despart de perioada aceasta. O sa ajung iar ca mi-e frica sa uit tot ce se intampla aici.

Ma simt singura, simt ca nu am sens, simt ca toti au ceva cu mine, ca ma folosesc, ca nu pot sa imi gasesc locul, dar stiu ca pana saptamana viitoare imi revin si iar o sa fiu fericita si cu chef de viata.

M-am plictisit. Vorbim maine bha astia.

Acțiuni

Information

4 responses

12 12 2008
Alex Herdea

andra,ai 16 ani :p ,exagerezi
Get real :>

12 12 2008
AnoNima

:-j

adevarat ..esti prea exagerata si cand iti spune cineva „esti adolescenta , nu intelegi ” ce te face sa crezi ca dk te enervezi vei intelege sau vei lasa impresia ca intelegi ?:)

pnm..parere SINCERA
judeca normal si relaist..

12 12 2008
limbutza

e normal sa fiu exagerata, doar sunt in perioada „exagerarilor”.
iti respect parerea, da e cam greu sa privesti realist, cand incepi sa vezi cu adevarat ce se intampla in jurul tau, si ca nu e roz totul

adica serios…:) este perioada cand cunosti „fata adevarata” a oamenilor

28 12 2008
onlyme

pe mine,sincer,nu ma intereseaza cati ani are tipa care a scris asta sau cu ce se ocupa…ma intereseaza CE a scris.si are dreptate…e rau si bine in acelasi timp,sa fii adolescent…sunt momente in care si eu simt k nu imi gasesc locul,k nimeni nu ma intelege,dar peste putin timp sunt iar happy si cu chef de viata…e greu,dar vom trece si peste asta!!!:))

Lasă un răspuns

