Draga Mosule,

9 12 2008

Draga Mos Craciun,

Nu o sa incep ca in fiecare an ca vreau aia si aia si aia. Nu mai vreau atatea lucruri  materiale. Am tot ce imi trebuie. Colectia mea de papusi Barbie e intreaga, animalele de plus sunt ok (desi nu mi-ar strica un urs mare si verde), bani am, dulciuri am (s-a ocupat Mos Nicolae, tovarashu tau de asta), telefon cu muzica am, brizbrizuri am, deci nu prea vreau nimic special.

Dar totusi, daca tot insisti ca in fiecare an mi-as dori pace in lume. Glumesc, nu-mi pasa de pacea in lume, ca oricum nu o sa fie nici daca toti am arata la fel, am vorbi aceasi limba, etc. In fine. Uite ce e.

Mi-as dori ,daca se poate si stiu ca se poate pentru ca tu ai puteri magice,  sa am un caine. Am cunoscut o groaza de oameni si am inceput sa iubesc cainii.

As mai vrea sa ia dracu fratimiu tezele alea cu nota mare. M-am plictisit sa il tot vad invatand. Si asa toata ziua se cearta cu mama si bla-bla-bla.

Vreau sa moara nebuna aia. Da,da stii la care ma refer. Bine, nu sa moara, sunt rea. Vreau sa simta si ea ce simt eu cand ma critica, cand imi spune de absente, cand face ca o vaca proasta ce e.

Vreau sa il doara. Si stii la cine ma refer. Vreau sa il doara pentru toate orele pierdute cu el, noptile nesfarsite.

Vreau ca Richie sa primeasca un YOYO, ca ma tot bate la cap cu jucariile lui stupide.

Vreau ca Melo sa primeasca multe baterii pentru mp3.

Vreau ca Bia sa primeasca o jucarie mare si roz de plush.

Vreau ca Herdea sa primeasca un telefon nou pe care si-l doreste.

Vreau ca Tudor sa primeasca o cutie de prezervative verzi!

Vreau ca Ana si Anda sa primeasca autografe de la toti aia din Metallica.

Vreau sa fie bine tuturor.

Lasa, ca eu imi revin, ca de obicei.

Cu drag, a ta Andra.

P.S.: Ai putea sa il lasi pe EL 😡 sub brad, nu m-ar deranja.

Acțiuni

Information

2 responses

10 12 2008
S

Si daca mosul exagereaza cu lichioru` si conduce sania baut? daca iti raspunde la scrisoare si le da prietenilor tai cadourile dorite..dar in alta ordine? daca herdea primeste o jucarie mare si roz, iar bia o cutie de prezervative fosforescente? dar daca ana si anda primesc autografe..de la gutza..ce te faci atunci? can you handle the responsability of fucking up xmas for everybody? >:) vei fi <> 🙂

p.s. dragi copii, in seara cu pricina, nu va uitati pe horn in sus, ca santa isi da drumul pe horn 🙂

10 12 2008
S

vad ca pana si wordpressu` ma saboteaza… o erata:

vei fi „the limbutza who stole xmas” 🙂

Lasă un răspuns

