Metode de sinucidere…

6 12 2008

Stiti care este cea mai „cool” chestie acum printre adolescenti? Pe langa moda si sex? Sinuciderea frate. Cum nu le convine ceva, cada se sinucid, viata nu mai are rost. Cum sunt adolescenta, am o groaza de prieteni si prietene de varsta mea, cu care am vorbit pe tema asta. Si va zic sincer, nu sunt EMO, nici ei, nici eu. I-am intrebat, din curiozitate de ce s-ar gandi la asta? Si am primit un singur raspuns: „Pentru ca asa pot atrage atentia”. Un singur tip mi-a zis ca el ar face-o fara sa se uite inapoi (da, are multe probleme, dar ma are pe mine ca si confidenta asa ca o sa isi revina..), pentru ca oricum viata ii rade in fata, el de ce sa nu rada mortzii. Profund, tipic adolescentin si in acelasi timp: STUPID! Acum sa va prezint niste intamplari, desi destul de amuzante, adevarate, in care au incercat sa se sinucida atraga atentia.

1. „Stau la etajul sase, doar stii. Mi-am luat doua cearceafuri si le-am legat intre ele. Apoi le-am legat de usa de la balcon si am vrut sa cobor pe ele. Nici n-am apucat sa scot un crac afara de pe balcon, ca am auzit masinile claxonand. Bai, m- am oprit. Nu, nu mi se facuse frica, doar voiam sa mor pentru ca sar, nu calcata de o masina.”

2. „Cand eram la tara, m-am certat cu dobitocul de fost al meu. Stii tu boul ala pe care nu dau acum doi bani. Si am vrut sa ma omor. Mi-am facut un streang, dar nu oricum, dintr-o sfoara care am innodat-o si i-am facut o funda. Am legat-o de bara pe care bunica agata rufe. Iti imaginezi ca eu in loc sa mor, mi-am spart capul? Mi-a cazut bara aia mare de metal fix in moalele capului. „

3.  „Eram suparat pe viata frate. Ma parasise prietena, nu mai aveam voie sa ies din casa, pana mea. La inceput imi crestam in piele semne cu o lama. Totul ok. Intr-o seara m-am hotarat sa imi tai venele. Bine, dau drumul la tv. Ma asez in cada, imi iau lama si la televizor zice una „daca va taiati, intepati bla bla bla puteti lua HIV.” Frate m-am ridicat din cada si am zis ca nu vreau sa mor infectat cu HIV, ca apoi sa realizez ca oricum muream inainte sa ma doboare boala.’

4. „Eu am fost tipul timid tot timpul. Nu ma baga nimeni in seama, eram zero. Si m-am hotarat sa mor. DA, sa mor. Dar nu oricum, ci din ce imi era cel mai frica,apa. Problema e ca eu nu stiam  ca instinctiv o sa scot capul de sub apa inainte sa ma sufoc.”

Am dat doar patru exemple mai amuzante, asa. Cei care se stiu, nu va suparati, dar chiar a fost haios.

Zicea o data cineva: „adolescenta e cea mai grea boala”. Nu, nu e o boala, e cea mai intensa perioada din viata noastra frate. 🙂

Acțiuni

Information

12 responses

6 12 2008
gabe

lol a 3a e criminala =)))

6 12 2008
Alex B

parerea mea cred ca o stii deja,dar cred ca e cazul sa o impartasesc si celorlalti…frate,nu inteleg ce mari probleme aveti in viata de va vine sa va omorati! rezolvati ceva? NU,nu rezolvati nimic…ca daca muriti sunt 2 variante: ori ardeti in iad(daca voi credeti in basme) sau sunteti mancare de viermi…in ambele cazuri nu apucati sa va „bucurati” ca ati scapat de probleme
nush…generatia mea parca nu e asa…avem o problema,suntem tristi,suntem suparati,poate plangem,poate ne batem,da trecem peste…nu ne taiem venele pt ca nu ne-a placut cum s-a terminat aseara finala la Megastar…
asa ca grow up…ca daca d acum faceti asa,la 30~40 d ani cand tb sa intretineti o familie,cum o sa mai faceti??

6 12 2008
S

grea viata asta dom`ne..dati sfoara in tara sa se spanzure emoistii \m/

6 12 2008
limbutza

alex, ai dreptate, generatia ta a fost mai ok din punctul asta de vedere. Dar nici nu sunteti la fel de alcoolici ca noi 😡 va luam la bautura

6 12 2008
Alex B

serios?..adevaru e k n`am apucat sa`ti demonstrez ce am invatat de mic copil

6 12 2008
limbutza

realizezi ca nu ma refeream neaparat la mine. ziceam la modul general. :-??

6 12 2008
Alex B

imi cer scuze ca am luat iar discutia personal…bun….nici ca generatie nu cred ca mai stiti voi sa va distrati…
toata ziua pe mess,hi5,telefon,televizor,plimbari la mall si mai stiu eu unde…ce s`a intamplat cu meciurile de fotbal/baschet?..ce s`a intamplat cu bautele la scara blocului?..ce s`a intamplat cu mersul la gratar in gashca?…unde sunt toate astea?
in ziua d azi,chiar daca faceti parte dintr`un grup,tot traiti fiecare cu singuratatea lui…wake up and smell the coffee! this is not life

7 12 2008
andra

stii care e partea cea mai frustranta la toata treaba asta cu sinuciderea pt a crea valva ?
ca daca o faci,nu vei mai apuca sa vezi cum ai atras atentia in jurul tau,cum toata lumea te regreta si plange dupa tine,si tine discursuri lacrimogene in memoriam.

Iar daca chiar o sa vezi ce se intampla,de acolo de sus sau „de jos”,sunt foarte sigura ca ti-ai dori sa vii inapoi,sa nu fi facut acel lucru.

Asta chiar ar fi maximu de frustrare.

7 12 2008
limbutza

parerea mea nu e neaparat frustrarea, dupa cm vezi, si probabil ai si tu prieteni/prietene niciodata nu ajung sa se sinucida pana la capat, doar tentativa lor atrage atentia. cei care chiar reusesc, parerea mea e ca o sa fie frustratzi daca voiau doar atentie, iar daca voiau sa moara, ii doare la basca 😕

7 12 2008
Alex Herdea

cand am inceput sa citesc textu..ma gandeam ca e vorba de „acel” emo :))))
dar el nu a inceput ink cu chestii de astea

desi, ink o metoda de sinucidere ,ar fi sa stai sa-l asculti cum „n95 face bla bla ,si n95 face bla bla” :)) la care ai si poza pe care o poti pune 😀 (numai zic de mine cu super-w200 care gateste/spala/face de mancare si alte chestii )

concluzie : „don’t do drugs , drugs are bad…mkey? ” ( psihologu din South Park )

7 12 2008
limbutza

herdea :)) iti zic eu cea mai tare metoda de sinucidere: sa stai cu „acel” emo :)) si sa vorbesti ore intregi :))

8->

11 12 2008
Adda

=)) in prima ma regasesc si eu:)) doar.. ca mi s’a facut frica … nu de claxonatu masinilor… ca nu’mi pasa:)) si de altitudinea aia… si mai am si frica de inaltime..:)) =)) a doua ora.. a vnt mama… si ma intreaba ce faci:| ei eu ii zic… pai scutur ceva.. si mama ce draq scuturi… ca doar esti in picioare pe pervaz:)) doamne…. ce prostie… sinuciderea sucks! si vorba andrei ramai frustrat. ca nu stii cine te’a plans.. si daca intr’adevar a meritat putachis ala.. in cazu meu.. ptr care suspini… da’i draq… trecem peste si fara sinucidere.. cu prieteni aproape totul e mai usor si cu sfaturi bune… 🙂 si inca o chestie…. nu trebuie neaparat sa fi emo ca sa vrei sa te sinucizi… 🙂 >:d< kIZZIS…

Lasă un răspuns

