Nu sunt nebuna!

23 11 2008

Stiti aia cu betia? Cand cineva iti zice ca esti beat,nu il asculta, cand iti zic doi, pune-ti un semn de intrebare, dar cand iti zice inca o persoana, du-te si culca-te! Cam asa e si la mine cu nebunia! NU SUNT NEBUNA.

Cand imi fac curat prin camera, ascultand o melodie mai ritmata si dansez in timp ce fac ordine, nu ma face nebuna.

Faptul ca dorm cu veioza aprinsa, pentru ca mi-e frica de intuneric„vreau sa citesc”, nu ma face nebuna. (intunericului ii e frica de mine)

Ca rad si plang in acelasi timp, nu ma face nebuna.

Ca folosesc peria de par pe post de microfon si cant dimineata cand ma pregatesc pentru scoala, NU ma face nebuna.

Ca ma amuza lucrurile mai sadice, nu ma face nebuna.

Cand ascult muzica si ma bufneste plansul ca imi aminteste melodia de nu stiu ce, NU ma face nebuna.

Ca plang la un film siropos (gen Titanic), nu ma face nebuna.

Ca fac poze unei furculite si mi se pare artistic, nu ma face nebuna.

Ca rad fara motiv, nu ma face nebuna.

Ca am momente in care aduc pe toata lumea in stare sa ma creada ca eu maine ma omor, NU ma face nebuna.

Ca am momente in care ma uit in gol, nu ma face nebuna.

Ca scriu intr-un blog lucrurile astea, nu ma face nebuna.

Cand am momente de divism acut …sunt normala..si de-odata pac parca sunt posedata, nu ma face nebuna.

Ca am mai multe personalitati nu ma face schizofrenica si NU ma face nebuna.

Ca ma intereseaza X pana la cel mai mic detaliu, NU ma face nebuna.

Ca am probleme nesemnificative si ma agit pentru ele, NU ma face nebuna.

Ca imi plac baietii mai „golani, NU ma face nebuna.

Ca gandesc prea mult, NU ma face nebuna.

(las lista deschisa pentru voi si pentru cei care ma cunosc in special sa mai imi zica ce m-ar face nebuna.)

Si acum o sa aud aia cu: „stii prima etapa e negarea!”

NU, nu e o etapa, NU SUNT NEBUNA!…

Acțiuni

Information

4 responses

23 11 2008
Your worst nightmare .. Richie :))

Faptul ca intrebi lumea ce te face pe tine nebuna e un semn de nebunie! sa-ti explic si de ce 😀 …
pai tu daca ai fi intreaga la cap ti-ai da seama si singura de lucrurile anormale care le faci si ti-ai da seama ce te-ar face sa pari nebuna…dar cum tu esti nebuna si toate asta ti se par normale nu ai cum sa le observi ;;) ..deci in concluzie esti nebuna ..dar foarte bine impacata cu ideea asta 😛

24 11 2008
dreamsofakid

totusi mie mi se par niste chestii destul de obisnuite pentru noi, adolescentele 😀

24 11 2008
evo4adam

miss am o mare rugaminte la tine, eu am trecut pe .com cu blogul asa ca la blogroll schimba la adresa veche si pune http://www.anatomiagandului.com , ms mult de tot, eu am adaptat linkurile pe situ nou

27 11 2008
dicles

mai da-te-n Doamne iarta-ma de simpatica!

Lasă un răspuns

