Fericire…

19 11 2008

noi...http://lllexa.wordpress.com/2008/11/19/despre-fericire/

Llexa a vorbit despre fericire, si a subliniat unul din lucrurile care ma fac fericita, sa merg cu o cafea starbuks in mana.

Are dreptate, cum pentru ea fericirea consta in EL, pentru altii sta intr-o tigare fumata, o bere, un zambet, pentru mine consta (printre multe altele) intr-o cafea. Da stiu, e o amarata de cafea. Dar sa mergi cu ea in mana, iti da un plus de incredere in tine. Adica, o cafea spune ca esti o femeie superioara, pentru ca ai O CAFEA! Si nu orice cafea, mai e si starbuks. In al doile rand, cafeaua arata in general emancipare (nu inseamna neaparat asta, dar o arata). Nu e o senzatie draguta, cand vezi cate una cu o cafea d’aia la un leu, intr-un pahar mic de plastic, iar tu ai un starbuks? (nu zic ca nu-mi place cafeaua la un leu, dar pentru ora aia de fite, cand te plimbi prin mall sau chestii d’astea, merita un starbuks).

Ce ma mai face fericita? Ah, ma face fericita  sa fiu rea. Imi place sa fiu rea cateodata. Sa pun capace, sa imi arat superioritatea, desi nu exista in unele cazuri.

Ma mai face fericita sa vorbesc la telefon cu Melo (tipa din poza). Ma face fericita sa ies cu ea si sa ma plimb prin parc, desi nu vorbim. Ma face fericita pentru ca imi e mai intai de toate prietena, si mai apoi altceva. Ma face fericita cand e ea fericita. Ma face fericita ca e ca un stergator de parbrize. N-o sa opreasca ploaia, dar ma face sa vad prin ea. O iubesc, si o voi iubi mereu. Ma face fericita prin prorpia ei persoana. (stiu ca sunt o scorpie,si stii cat de greu imi e sa admit asta, dar esti the best si nu stiu ce m-as face fara tine)

Fericita sunt cand vorbesc cu Tudor la telefon. Pentru ca nu am inhibitii, pentru ca pot sa fiu un eu, care nu se arata in lume in general. Pentru ca vorbeste ca un rus in engleza si pentru ca face misto de mine,intr-un mod dragutz. Pentru ca mi-a zis teoria prizei. Pentru ca nu m-a mintit niciodata si cand a facut-o i-a parut rau. Pentru ca in fata lui nu pot sa mint. Pentru ca mi-a tinut o teorie de patru ore despre fumat. Pentru ca ma cunoaste cel mai bine, din orice punct de vedere.

Fericita….ma face sa ma plimb prin ploaie. DA! Ador sa ma plimb prin ploaie. Parca uit de griji (stupide in general) si in general nu astept pe nimeni, nu ma intereseaza ca arat ca un puddle plouat si ca trebuie sa arat sofisticata sau sport sau bla bla bla…

Imi face placere sa ies cu Richie. afara. Pentru ca rad ca proasta si n-o sa-mi zica niciodata sa ma opresc ca il fac de ras. Pentru ca pot sa dau in el si nu il doare. Pentru ca nu il sperie o amarata de ploaie. Pentru ca ma trezeste la realitate usor. Pentru ca imi ca un frate uneori. 🙂

Ma face fericita o cana cu vin fiert! Si daca e si cu scortisoara, am deja orgasm.

Ma face fericita sa ies la cafea cu Andreea. Pentru ca ma cunoaste de cinci ani. Pentru ca mi-e ca o sora mai mare. Pentru ca pot sa plang pe umarul ei si o sa planga cu mine.

Fericirea mea consta si in iesirile cu Alex H. Pentru ca e amuzant si poate sa dea un sfat, indirect, prin glumele lui.

Si liceul meu jegos ma face fericita. Pentru ca ma invata ca nu mi se ofera totul pe ochi frumosi.

Si N. ma face fericita. Pentru ca imi arata ca poti sa fii superficial si in sentimente adevarate.

Multe lucruri marute ma fac fericita, dar cel mai mult ma face fericita ca pot sa ma trezesc dimiteata….

Acțiuni

Information

One response

19 11 2008
melo!!!!!!! :D

deci :)) „Ma face fericita pentru ca imi e mai intai de toate prietena, si mai apoi altceva.” „Ma face fericita ca e ca un stergator de parbrize.” pana mea.. 🙂 stf in ureche ca e la moda:D siiii da.. te iubesc si yo apropo..

Lasă un răspuns

