Povestea unei clipe….

17 11 2008

Imi place cand ploua. Voua nu? Am impresia ca mi se reincarca „bateriile”, ca totul e mai placut si ca nimic nu poate sa strice asta. Poate e doar un efect Placebo, sau poate ca pur si simplu sunt o fire mai ciudata.

Mi-am abatut obisnuitul drum (troleu-acasa) si am luat-o pe jos de la liceu. Pentru ca nu era foarte frig, iar ploaia nu era torentiala, am zis ca e tocmai bine sa ma opresc in parcul de langa mine sa ma holbez la nebunia din jur si sa ascult niste muzica.

Ma simteam bine, vesela, avea sens totul in jur. Pana si frunza care cadea in pala vantului, avea o poveste de spus. Nu asteptam pe nimeni, nu cautam pe nimeni. Nu trebuia sa ma grabesc acasa, nu aveam teme de facut, nu mi-era frig,somn,sete sau foame. Era ok. Dar lipsea parca o voce in jur, era un pic cam pustiu totul. Si sun un prieten(care raspunde greu la telefon,de data asta raspunde repede):

Eu: „Alo, ce faci?”

El: „Uite, cu telefonul in mana, ma gandeam la tine.”

Imi plac coincidentele, asa ca am inceput sa vorbim verzi si uscate. Eram in apele mele, eram fericita. Am inchis cu el cand am ajuns spre casa. Am dat drumul la muzica cum am ajuns in casa. M-am descaltat si m-am trantit in pat. Am inceput sa ma simt mai aiurea. Asa e, ma simt aiurea…Ma gandeam ca sunt singura. Recunosc, a trecut cam un an de cand am avut un prieten „stabil”,  iar toate prietenele mele acum au prieten stabil.

Ciudat, ma gandeam ca am trecut peste efectul de „turma”, dar se pare ca nu. M-am gandit la toate momentele frumoase din viata mea si sunt multe si mi-e dor. Erau fericiri nesemnificative, alergari prin parc, rasete din prostii, jucat basket, un „te iubesc” aruncat la nebunie.

Amuzant faptul ca, am fost o clipa fericita, am simtit tot binele din lume intr-o clipa. Cred ca sunt in stare sa beau un pahar de fericire, ca apoi sa ma intristez pentru o perioada…

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

