Nu v-ati saturat?

14 11 2008

Eu da.

M-am saturat sa ma trezesc dimineata ciufulita.

M-am saturat sa am aceeasi problema zilnica: cu ce ma imbrac?

M-am saturat sa astept 5 minute sa se incalzeasca apa.

M-am saturat sa imi ia 10 minute sa imi usuc parul.

M-am saturat ca prajitorul de paine, prajeste in 5 minute.

M-am saturat sa imi umplu ghiozdanul cu carti.

M-am saturat sa stau 20 de minute dupa 311, ca sa merg doua statii cu el pana la liceu.

M-am saturat sa ma calce lumea pe picior in autobuz si sa nu-i pese.

M-am saturat sa ajung in fata liceului si sa realizez ca mi-am uitat nu stiu ce acasa.

M-am saturat sa merg pe stradutza,la tzigarea de dimineata.

M-am saturat sa urc doua etaje, ca apoi sa aflu ca le cobor pentru ca facem in laborator.

M-am saturat de caterinca proasta.

M-am saturat de profii muisti.

M-am saturat sa plec la 19:20 de la scoala.

M-am saturat ca la intoarcere sa merg pe jos,cu toata gasca.

M-am saturat sa ajung acasa si sa imi incalzesc mancarea.

M-am saturat sa vorbesc la telefon doua ore doar cu o persoana.

M-am saturat sa ma imbrac in pijama si sa stau pe net.

M-am saturat sa ma pun in pat si sa vorbesc doua ore cu o alta persoana.

M-am saturat sa ma plang.

M-am saturat sa plang.

M-am saturat de faze de cacat facute de prieteni.

M-am saturat sa sufar din cauza lui.

M-am saturat sa visez ca il am langa mine.

M-am saturat sa visez ca sunt fericita.

M-am saturat sa ma trezesc dimineata si sa fie iarasi luni…

Acțiuni

Information

One response

22 11 2008
Alexa

Partea cu profesorii muisti e tare

Lasă un răspuns

