Caterinca cu….

11 11 2008

1. Melo. O discutie destul de amuzanta.

MeLo: CMF!!!!!!!!!!!!!!!!!
Andra: nimic :))
MeLo: nunununu
Andra: nu mai fut nimiv
Andra: c
Andra: =))
MeLo: cmf=cand ma f***?
MeLo: :>
Andra: aaaa
Andra: maine ? =))
MeLo: CAAAAAAND ANDRA CAND CA NU MAI POTTTTTTT
MeLo: vreau ACUM!
MeLo: aici
MeLo: :)))
Andra: :))
Andra: =)))
Andra: hai
Andra: sezi capra
MeLo: hai
Andra: =))
MeLo: ah
MeLo: asta
MeLo: urma
MeLo: sa ti zic
MeLo: =)))))
Andra: =))
MeLo: defapt yo ar trebui sa fiu animalul ala.. pt k am intrebat cand ma f*** adik… tu pe mine:-<
MeLo: ah la naiba in puii mei ..voi fi capra ta:|
Andra: :))
Andra: =)))))))))))))
MeLo: ANDRAAAAAAAAAAAAAAA
MeLo: Gabe .: ???
MeLo ^_^: YO (eu, moi, je, ich) SUNT = verbul a fi.. predicat verbal daca exista sau se afla, nominal daca nu.. CAPRA = animal.. cu 4 picioare))) ANDREI = omul al carei zile de nastere a fost pe 1 noiembrie si fiind prietena noastra (tu si eu) comuna, yo si cu tine ne am cunoscut. capisci?
Andra: 😐
Andra: =)))
MeLo: marfa ah?
MeLo: :>
MeLo: YO SUNT CAPRA ANDREI tadaaaaam
(Melo i a dat discutia unui alt tip)
Vlad Andrei: m-ai bagat in ceata
Vlad Andrei: rau
Vlad Andrei: defapt sunt obosit/somnoros
Vlad Andrei: si blog
Vlad Andrei: blond
Vlad Andrei: asa ca
MeLo ^_^: esti blogggggggg
Vlad Andrei:
MeLo ^_^: ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
MeLo ^_^: ma omori
MeLo ^_^: )))))))
MeLo ^_^: yo sunt capra, tu esti blog)))
MeLo ^_^: dar nu orice fel
MeLo ^_^: de capra
MeLo ^_^: sunt capra andrei
MeLo ^_^: ))

(revenind la discutia noastra, dupa ce mi-a dat partea cu vlad)
Andra: =))
Andra: frate =)) LOL
MeLo: :d
MeLo: as fi in stare sa ma pun la status ca sunt capra ta, numai sa nu plangi din cauza idiotului aluia
MeLo: 😐 cuvintele astea fiind spuse, ma vei considera eroina ta
MeLo: 🙂
Andra: coaie…:)
Andra: te iubesc
MeLo: capra ta eroina
MeLo: :))))
MeLo: si yo te iubesc>:D<
MeLo: bai…dar nu ne iubim in sensu „te amo”..nu:-s
MeLo: ci „te quiero” ….right?:-s
Andra: :)))
Andra: noi ne iubim :)) in sensu de „TE IUBESC CAPRO”
MeLo: defapt dak sunt capra ta, ce mai conteaza?!?!
MeLo: :))))))
MeLo: ahahahaha geniile gandesc la fel
MeLo: 😀

<hahahaha! 😀 te iubesc bha melo >:D< si stii foarte bine de ce>

2. Visele mele. Daca cumva persoanele care l-am visat, se vor vedea aici, sa nu se supere. Eu chiar nu cred fazele din vis, dar mi s-au parut amuzante.

Actiunea se petrece in 2010. Sunt cu Mihai(Dumnezeu sa-l ierte) si plecam de acasa de la mine. Eram logoditi si eu eram insarcinata cu el. Ajungem pe la Muncii si acolo ma intalnesc cu Gabe. Care avea un copil atarnat de el. Mihai se duce la copil il pupa pe cap si incepem sa vorbim. Din aceasta parte aflu ca eram nasa copilului. Apare Melo. Imbracata intr-o fusta scurta (bai tata 😐 avea niste super craci) verde army, cu o bluza super decoltata rosie si niste toace argintii, iar ca cercei niste covrigi de aur. (si eu eram cam la fel imbracata) Cu V3-ul ei roz, vine si ma pupa ca o pitzi. Gabe si Mihai se hotarasc sa se duca la munca, ca doar BMW-urile nu le-om intretine noi, fetele. Iar eu cu Melo plecam in IOR cu ala mic (pe care il chema Tudor si avea buzele lu Gabe si ochii lu Melo). Stand in IOR, ma jucam cu piticania (melo vorbea la telefon). Si brusc sare in bratele unui baiat destul de inalt. Eu il iau de acolo si imi cer scuze fara sa ma uit la persoana respectiva. La care tipul, imi zice „ANDRA?!”. Ma uit la el, si vad ca era Tudor (un prieten din viata reala). Ma fac rosie ca focul, iar Melo zice sarcastic adresandu-se copilului ei: „tudor hai aici, andra are un pic de treaba”. Ma duc cu Tudor (ala mare) sa stam pe o banca. Nu ne mai vazusem de vreo doi ani si am inceput sa vorbim tot felul de tampenii. La un moment dat mi-a zis : „Vai esti logodita?” , la care eu „Da…”, „Ah si eu”,  „Cu cine?”, „Cu Herdea”. Mi-a picat cerul in cap, Herdea fiind un alt baiat. Apare Herdea si se saruta. Ma trezesc razand.

😀

Acțiuni

Information

4 responses

11 11 2008
gabe

Ahahaahahhaahhahaahhahaahhahahahhahahaha ” si eu cu herdea =))))”

11 11 2008
melo!!!!!!! :D

deeeeeci.. am ras.. IAR! dar nu la fel de mult ca la tel:))) Tudor: Vai esti logodita? Andra: Da.. T: Ah..si yo.. A: Cu cine? T: Cu Herdea ^_^

11 11 2008
melo!!!!!!! :D

ai uitat sa precizezi ca fusta mea avea decat culoarea.. nu so modelul 😛 in fine.. siiiii nu.. nu stiu de ce ma iubesti:P zi mi aici ;;)

11 11 2008
gabe

Lasă un răspuns

