Ma cred baiat, pentru o zi…

9 11 2008

Sa va povestesc, ce as face eu ca baiat, pentru o zi….

M-as trezi la ora 10, si mi-as aminti in lux de amanunte visul erotic, in care o puneam cu o tipa cu sanii mari, si cu gura destul de incapatoare, pentru scula mea, care este sculata, fiindca are 20 de centimetrii in erectie. Ma ridic din pat, dupa cinci minute de agonie, si in timp ce ma scarpin pe boxeri (fiindca doar asa sunt imbracata), ma duc in baie. Ma spal pe fata, pe maini, ma dau cu deodorant, dau de doua ori cu mana umeda prin par si gata. Merg la bucatarie. Bag in mine patru felii de paine alba cu sunca de porc, mananc doua boluri mari de lapte cu cereale Nequick, beau o cafea si fumez o tigare.

Pe la ora 11 termin toata asta,  si ma duc la dulapul meu de haine, cu doua sertare. Unu tricouri, bluze si unica mea camasa, celalalt sertar doua perechi blugi, o pereche de pantaloni scurti, un trening si o pereche de pantaloni negri. Iau un tricou alb, perechea de pantaloni negri si ma imbrac. Imi amintesc ca trebuia sa o sun pe una din prietenele mele (ca am trei) sa ii zic ca intarzii. In timp ce ma imbrac, o sun si ea incepe sa urle ca ma asteapta de la 10 jumate, cand hotarasem ca ne vedem. Ii explic ca m-am certat cu un tovaras si a trebuit sa ma impac cu el. (doar nu eram prost sa-i spun ca am uitat) Imi iau adidashii, hanoracul si tulea pe usa. Ajung la tipa, care ma ia in brate,ma saruta si imi spune sec „mai barbiereste-te si tu”, CE? CUM ?? Sunt un mascul feroce, BARBA mea este zeu. Ajungem la ea pe la 12, o partida de sex in timp ce incearca sa faca cafea, dupa o partida de sex in camera parintilor ei, si ma scuz frumos ca trebuie sa plec sa ma intalnesc cu mama (pe cea de a doua prietena a mea o alint „mami”, asa ca nu am mintit-o).

Plec de la prima mea prietena, pe la ora 14, si o sun pe „mami” si ii dau intalnire la Cafeneaua Actorilor la trei. Pe drum, ma intalnesc cu un tovarash, stau cu el la o caterinca, vad ca e trei si zece, fug spre tipa. Imi cer scuze, ii spun ca am fost cu pisica mea (desi am caine) la veterinar. Ma iarta, si ma saruta lung si pasional, pentru ca sunt asa dragut cu animalele (ecologista naibii, macar ai sanii mari si curu bombat). Mergem, mancam cate o pizza, eu beau o bere, ea un caffe latte decofeinizat. Vad ca ea nu mai poate de la a doua felie, asa ca o mananc si pe a ei.

Ma suna Bogdan pe la 16, si imi zice ca trebuie sa fug la sala. O sarut si ii zic ca o caut eu undeva saptamana viitoare, pentru ca o sa am treaba la noul meu job. (vand in Base, impreuna cu cea de a treia prietena a mea) Ma intreba unde m-am angajat, si ii spun ca la firma la tata (doar nu eram prost sa-i zic ca sunt un parlit de vanzator si ca BMW-ul in care eram cand am agatat-o era a unui tovaras).

Ajug la sala la 17, ma intalnesc cu baietii, tragem de fiare, ne masuram muschii. Damn! Vlad are mai bine delimitate patratelele ca mine. Da-l dracu de arfist, lasa ca trag mai tare zilele astea. La dush ne masuram sculele, iar o am cea mai mare, MURITI BHA!.

Pe la 19 terminam cu sala, fugim la o bere. Povestim ce am mai futut, facem caterinca de pitipoance pe acolo, radem de chelnarii astia gay. Pe la ora 20, ma suna a treia prietena, si imi spune ca e singura acasa. Dau noroc cu baietii, si la ora 20:19 sunt la ea. Ma astepta in chiloti si sutien, m-a luat din usa si m-a trantit in pat si am facut sex salbatic timp de trei ore. La ora 22 a intrat taicasu pe usa. Ne-a prins in pat. Am sarit pe geam. Am fugit acasa. Il sun pe un tovaras de acasa sa ne vedem in club A, sa bem o bere. Am baut chiar zece. Am ajuns acasa la ora 01:00. M-am trantit in pat, m-am dezbracat si am adormit inainte sa mi dau blugii jos.

Toata ziua a fost presarata cu ragaituri, partzuri si chestii d’astea.

Acum m-am trezit. Sunt iar fata. Bagami-as….am uitat..n-am 😀

Acțiuni

Information

5 responses

9 11 2008
gabe

Vad ca ea nu mai poate de la a doua felie, asa ca o mananc si pe a ei., :))) , bv andra… ma gandesc cum ar fi daca as fi eu fata pentru o zi..

9 11 2008
melomelomelomeeeeloooo:D:D:D

@gabe: esti deja.. u know.. visele andrei :-”
@andra: coae nu mi vine sa cred ca mi ai facut astaaaaaa:|te ai inspirat:| vaca cu cabina! auzi.. yo dak as fi baiat, primul lucru m as uita sa vad daca la dush se micsoreaza si cat. in rest..nimic interesant

9 11 2008
melomelomelomeeeeloooo:D:D:D

limbutza Andra 😡 Limbutza: imi vine sa bocesc 😀
limbutza Andra 😡 Limbutza: da nu o fac
limbutza Andra 😡 Limbutza: 😀
MeLo ^_^: dak nu o faci o sa o iei mai razna decat esti
MeLo ^_^: 😛
MeLo ^_^: esti razna mea >:D:D<

10 11 2008
lllexa

uhm 😦 pacat ca nu mai ai scula
si daca aveai, si nu era doar inca un post pe blog
ne futeam? ;;) :D:D:D

10 11 2008
meloooooooooooo

sunt capra ta eroina.

Lasă un răspuns

