NERVI!

5 11 2008

Asta am acum, nervi…si nu doar orice fel de nervi, d’aia multi, facuti de tot felul de persoane. Voiam sa scriu astazi un post cu o chestie din jurnalul meu, scrisa acum un an. (la fel si postul anterior, este tot de acum un an,scris in jurnal) deci..:)) sa revenim…


Constiinta – „C”         Alexandra(personajul despre care vorbesc) – „A”

„C: Iar incepem? De ce plangi?

A: Pentru ca il iubesc

C: Stim amandoua ca e un ratat,nenorocit si pupincurist. Uita-l ca deja m-am plictisit!

A: Nu realizezi ca tu nu ma lasi? Tu imi controlezi amintirile!

C: Care este vina mea?

A: Il vrei acolo. Tu il vrei. Tu poti sa l ai din amintiri, iar eu..mda, raman cu un gust amar

(Alexandra pune Blink 182 – I miss you, si se intinde pe pat)

C: Nu-l vreau, si nici tu nu-l vrei. Iar asculti melodia asta, de ce?

A: Pentru ca imi place. De unde stii ca nu-l mai vreau?

C: Nu degeaba sunt constiinta ta….

A: Tu imi controlezi sentimentele. (Urland) Scoate-l de acolo, te rog. (incepe sa planga)

(Se ridica, se pune in genunchi in mijlocul camerei,da cu pumnii in podea, plange mai tare)

C: Opreste-te! Stii ca nu pot sa il dau afara, ca pe un chirias. Tu controlezi lucrurile astea, tu poti sa pui punct.

A: Incerc sa uit…dar nu pot..mai ajuta-ma si tu. (Ia ursul de plus in brate). Nici ursul meu, nu vrea sa mai imi tina de cald…

C: AI innebunit de tot! Nu are suflet! Nu traieste. Este un cacat de material, modelat ca un urs.

A: Ce stii tu? ARE! Ma tine in brate si ma iubeste. Esti o tampita. Nu stii sa vezi sub neinsufletire.

C: CATEODATA VREAU SA TE VAD MOARTA!

A: Daca mori, dispari o data cu mine (rade diabolic)

C: Ar fi mai bine! Te urasc! Nu vreau sa mai existam!

A: A durut, rau….(plange)

C: Nu, nu, nu…nu am vrut sa zic asta.

A: Ma duc…(fuge spre baie,ia o lama). Ma omor, e mai bine. Daca nici constiinta nu ma mai suporta..

C: Nu! Alexandra! Potoleste-te dracu! Fara tine nu ar exista multe! Nu as exista eu! Tu m-ai construit. Eu, doar iti aintesc ce TU m-ai invatat!

A: Minti!

C: Cum as putea? Doar sunt tu….

A: Nu ma lasa singura. (arunca lama,se intinde pe spate pe covor, incepe sa se joace cu guma de mestecat)

C: Nu am cum. Impreuna facem totul. Suntem dependente una de cealalta. Iti amintesti cat de fericita erai cand te-ai dat atunci in leagan cu Laura?

A: Da…eram fericita! Si acum sunt, dar sunt un pic debusolata. Si totusi, daca n-ai fi tu,nu l-as mai iubi.

C: Daca n-as fi eu, ai uita ca te-a iubit exact cum erai. Fara vopsea pe par si farduri la ochi, fara fumat si baut, fara fite si telefon de marca.

A: Nu! N-ar conta!

C: Nu? Ai uitat asa repede ce frumos e sa iubesti?

A: Scuteste-ma, vreau sa mor. (se taie pe mana)

C: Sangerezi, si ma doare. O sa ne omori. Bravo. Nici macar eu nu mai contez.

A: (fuge la baie, se spala, pune un bandaj)  Ba contezi! Esti eu! Nu ma lasa,mi-e frica!

C: Nu te las prostuto. Sunt mereu cu tine.

A: Promiti?

C: Promit

A: Nu uita…

C: Niciodata!

A: Mutlumesc…

Alexandra se trezeste brusc. Debusolata se uita in jur. E totul alb. Nu poate sa se miste. Aude niste voci..

– Cred ca nu mai e sub anestezic…Alexandra ne auzi?

– Da, cine sunteti? unde sunt?

– Esti la spital. De ce ai vrut sa te sinucizi?

– Ce? Pentru ca…nu mai puteam. Dar vreau sa traiesc acum.

– Va trebui sa va recuperati, iar maine veti merge la un examen psihologic.

– Dar nu sunt nebuna!

– Nu, dar acesta este protocolul.

Omul acela iese, Alexandra incepe sa vorbeasca:

– Constiina, bha, sunt bine. O sa fie bine.

(nu aude nimic)

– Raspunde-mi! Mi-ai promis ca nu ma lasi singura! Raspunde mi! Te rog!

(tipa, urla, intra doctorii, ii administreaza un sedativ, inainte sa adoarma)

– Mi-ai promis ca nu ma lasi, acum nu mai merita sa ma trezesc. „

Sfarsitul ideii mele macabre si emo, il las la aprecierea voastra. Momentan, ma duc sa mi vars dracii pe persoanele din jurul meu. 🙂

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

