Povestea unei vieti

3 11 2008

Te nasti,traiesti si mori…asta este viata…incerc sa caut inspiratie in amalgamul de sentimente ce ma cuprind, gandindu ma cat de neinsemnata este viata mea…asta simt..sunt neinsemnata si singura. Da, cred ca asta e..sunt singura. Prieteni care ma injunghie pe la spate, persoane care le iubesc si care uita ca exist…si bine inteles ca iar imi vine sa plang, si nu o fac…

Imi amintesc ca erau momente in care tot ce era important era sa fac bine in jur..apoi am fost folosita…am fost o scorpie si am pierdut tot…

Frate, ma uit in jur. Ce perfect pare totul pentru altii (si acum ar trebui sa inceapa o vioara, care sa-si loveasca sunetele domol de cuvintele mele..)..au tot…prieteni, iubire, familie…iar eu ma am pe mine, o agenda si un creion cu Pucca..ah si gandurile si visele mele, inchise intr-o cutie, care desi are tot ce ii trebuie (pat, calculator,net,caldura, geamuri si usi) e atat de rece, si nu vrea sa ma lasa sa ies. Ma baricadeaza inauntru, amintindu-mi ca daca ies, o sa trebuiasca sa dau piept cu multe greutati, daca stau in ea, dau piept doar cu singuratatea.

Stiti am un vis..sa fac ceva pentru care atunci cand mor,lumea sa zica „Am cunoscut-o!”. Vreau sa ma joc de-a Dumnezeul. Vreau sa salvez vieti si sa dau persoanei un motiv pentru care sa treaca peste experienta respectiva. Vreau sa decid EU, cand o persoana nu mai merita sa continue sa se lupte pentru viata ei, si asta doar daca sigur nu mai are nici o sansa, si si atunci sa lupt sa o salvez cat pot.

Eu? Da fumez…si beau…da rar, cand simt ca nu mai am sens..ca acum..ca zilele astea…asa a fost in ultimul timp. Totul pare fara sens. De cand? De cand am pierdut pe cineva. Am fost mereu puternica, si inca sunt, pentru ca pot sa cladesc vietile oamenilor, de la zero daca cunosc persoana respectiva. De fiecare data cunosc oamenii bine, pentru ca pot sa citesc din ochi multe. Dar acum? Eu nu pot trece peste o anumita persoana. Nu vreau sa-l uit, dar vreau sa trec peste. Dar ma impiedica ceva…

Mi-e frica sa cer ajutor, pentru ca asta ar insemna ca nu pot face totul singura. Sunt orgolioasa. Imi ascund sentimentele sub o masca de vampa. Cand sunt singura ma descarc plangand. Pentru ca e uneori prea greu. Dar nici nu poate sa fie altfel,pentru ca sunt o fire complicata si o fire complicata aduce complicatii in viata ei si a celor din jur.

Incerc sa realizez de ce mi-e dor de plimbarile prin parc, tinandu-ma de mana cu un tip, de saruturile neinsemnate de pe banca, de mesajele cu „Noapte buna, te iubesc”. De ce mi-ar fi dor? La sfarsit am suferit, constientizez ca si data viitoare o sa fie la fel..dar tot vreau.

Sunt obosita, nu gandesc coerent. Cred ca e de la vinul fiert. Imi place cand e liniste. Pot sa aud sunetul creionului alunecand pe foaie. Un greiere se aude de afara. Stelele se vad pe cer. Ma sitm aproape de ele de aici de la etajul 6. Imi place sa ma gandesc ca ma asculta si ca inteleg tot. E dragut sa crezi ca cineva iti intelege balivernele astea despre viata…ce absurditate de speranta in van.

Stii cum e cu conexiunea mainilor? Cand cineva te ia de mana si desenati impreuna, se creeaza o conexiune asa ca ajungeti sa desenati ce simtiti unu pt celalalt. O inima, daca e vorba de iubire, un cerc pentru prietenie, un patrat pentru ura.

Imi e somn, dar nu vreau sa dorm. Si creionul asta a obosit. I s-a rupt si varful. Acum zambesc, pentru ca stiu ca maine o sa imi revin. Pot! Mersi ca ma intelegi foaie cu dungi.

Apropo, ca sa iubesti, intai trebuie sa te iubesti pe tine, apoi o frunza,un apus, ploaia, o jucarie si apoi pe cineva.

Eu iubesc o aganda, mazgalita cu visele si interpretarile mele, scrise cu carbune.

Sunt adolescenta, am un amalgam de sentimente. O ciorba de zarzavat, unde fiecare tip de zarzavat este un sentiment. Avem de toate, ura, iubire, prietenie, indiferenta. Le simt, si asta inseamna ca traiesc.

Citind asta si mai ales intelegand-o dragul meu, o sa zambesti. Pentru ca vei vedea ca e greu sa fii in mijlocul unui razboi interior, care nu are numai doua trupe, ci un milion.

Acțiuni

Information

3 responses

5 11 2008
ala micu'

Frumos…si sa stii ca ai talent la scris! Imi place modul de abordare plin de metafore…nu te cunosc, dar pari o fire foarte sensibila. Mi-ar place sa dau mana cu baiatul pe care nul poti uita. Mi-ar place defapt sa dau mana cu toti baietii care odata au insemnat ceva pentru o anumita fata.
Detaliaza-ti povestile 🙂

5 11 2008
limbutza

@ ala micu’ : 🙂 multumesc pentru compliment. daca doresti sa mai vorbim, id-ul meu este asezat la partea cu „Reguli” . 🙂

5 11 2008
neeebuna

foarte frumos 🙂 m-a pus pe ganduri ce am citit si chiar m-a emotionat…scrisul e un mod util de a te descarca.ar fii bine sa continui.
Te pup, Andra :*

Lasă un răspuns

