Ganduri intre doua varste…

31 10 2008

Chestia asta am scris-o ieri, cand ma aflam inca intre doua varste..:)) < La multi ani mie!>

” Mai am o zi si fac 16 ani…da 16 ani…amarati…Nu pot sa zic ca am trecut prin viata,dar am trecut prin 16 ani de experienta. Intotdeauna am asteptat ziua mea cu sufletul la gura. Acum nu mai pot. Ma gandesc ca pe aici se termina copilaria. Oficial devin o adolescenta. Dar, nu vreau. Vreau sa sar garduri si sa ma julesc in genunchi, vreau sa visez cu ochii deschisi cocotata intr-un mar,mancand mere verzi,necoapte. Vreau sa alerg desculta prin nisip si sa simt arsura divina provocata de caldura acestuia. Vreau sa fac ca un copil tembel, cand primesc o caramea si sa ma prostesc cand vorbesc. Vreau sa colorez cu creta colorata pe asfalt si sa nu-mi pese ca maine am scoala. Vreau sa joc sotronul, vreau sa joc fatea-scunsealea. Vreau sa mananc Finetti din borcan, dar nu oricum, ci cu degetele. Vreau sa ma sperii de umbra mea si sa iau tocurile mamei sa ma uit in oglinda si sa zic „O sa fiu si eu mare!”. Vreau sa ma bucur de un basm, fara sa ma gandesc ca e misoginist.

Nu mai vreau net, mobil, fix. Vreau sa ies sa ma plimb. SI toate astea fara sa aud: „Esti domnisoara, maine-poimaine  te mariti!”

Nu! Nu vreau sa ma marit. Baietii sunt niste specimene, are fug daca fug daca te prefaci ca ii pupi.

O sa fac 16 ani, o sa devin adolescenta, si imi plang in pumni anii astia pierduti fara sa ma distrez la maxim, fara sa profit de papusile Barbie, la care am toata colectia.

Hey, ma ajutati sa cresc mica? Nu faceti liniste, nu vreau sa dorm, va rog nu ma faceti sa cresc…”

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

