Pentru fanii Veritasaga,si cei care il vor inapoi pe Praetor

20 10 2008

De curand, am inceput sa vorbesc cu Praetor, fost membru al trupei Veritasaga. Dupa cum multi stiu, s-a mutat in Australia, pentru o perioada nedefinita de timp. De curand am reusit sa vorbesc intr-o mica masura cu el. Azi-noapte pe la 2 a intrat si am vorbit un pic. Uitat discutia. Fiti pregatiti 🙂 poate se apropie timpul cand o sa se intoarca. <Ne e dor de tine 🙂 >

Andra: bunaaaaaaaaaaaaa
Andra: >:D<
praetor: buna
praetor: cam devreme
praetor: „_
Andra: eh aici e noapte
praetor: stiu
Andra: cum mai esti? 😛
praetor: sexy
Andra: 🙂
Andra: ))
Andra: :))
praetor: tu?
Andra: k deobicei :))
Andra: brb
Andra: back 🙂
Andra: tu mai ai de gand sa mai vi prin romania? 🙂
praetor: am sa vin cand va fi momentul
Andra: as vrea sa fie momentul asta inainte sa mo :))r
praetor: du-te ba d-aici ca nu mori tu inaintea mea
Andra: stii tu?
praetor: io le stiu pe toate
praetor: ai uitat?
Andra: adevarul e ca… :”>
Andra: da… :”>
Andra: asta inseamna ca stii k te iubesc nu?
praetor: multumesc
Andra: VEZI
Andra: nu stiai
Andra: HA
Andra: :>
Andra: nu stii totul
praetor: a zis ca iti multumesc pt marturisire
praetor: nu ca nu stiam
Andra: aaa
Andra: scz
Andra: 😐

Andra: eu cred k nu stiai
Andra: si zici asta k sa te scotzi ;;)
praetor: da
praetor: cum zici tu e
praetor: nu e bine sa contrazici nebunii
praetor: :
praetor: 😛
Andra: 😐
Andra: >:D< nebun esti tu
praetor: cel mai nebun
praetor: andro
praetor: io ies…ca treb sa polec la munci
praetor: sa fii cuminte
Andra: ok..spor la treaba
Andra: si tu 🙂
Andra: ne e dor de tine 😛
praetor: si mi-
praetor: tot de mine
praetor: 😛
Andra: 🙂 :* o zi buna
praetor: somn pufos

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

