„Te mananca dracu..”

19 10 2008

VAI! Cat urasc expresia asta. „Te mananca dracu.” Sa muriti voi? De unde frate?

Azi cred ca am auzit o de cel putin 200 de ori. Cand i-am zis lu mama ca nu vreau sa mi fac nu stiu ce proiect pentru luna viitoare, „te mananca dracu”. Un prieten cand i-am spus ca ma apuc sa scriu in blog „Daca faci asta cat vorbesti cu mine, te mananca dracu.”. Azi o prietena care a venit la mine si i-am povestit planul meu genial despre cum sa distrug psihic o persoana (MERITA PERSOANA AIA CREDETI-MA) „Te mananca dracu.” Unchimiu mi-a adus o sticla de vin „Daca o deschizi pana de ziua ta, te mananca dracu”. Un prieten intr o discutie destul de interesanta „Daca te mai iei de mine, te mananca dracu”. ….

Ba, daca era sa ma manance, ma manca de mult. Ia mai scutiti-ma, ca imi tot promiteti ca ma mananca, ca ma ia, ca ma duceti la el. Frate vreau sa cunosc acest „dracu” unde ne trimitem unii pe ceilalti, care ne mananca si ne ia cand suntem rai.

Intrebare de baraj pusa unui prieten care este foarte religios: „Si de unde stii matalutza ca dracu crede ca ce e rau e rau si ce e bine e bine? Daca pentru fortzele astea care ne tot conduc raul e bine si binele e rau?” M-am ales cu aceleasi injuraturi „blasfemie!” „o sa arzi in iad!”. Ok, sa ard eu pe raspunderea mea.

Sa nu intelegeti ca sunt ateista sau ceva in genu. Eu nu cred in Dumnezeu, Allah sau alti zei de genul asta. Stiu ca exista acolo o forta, care ne ghideaza (repet, NE GHIDEAZA, nu ne scrie viata) si ne face sa trecem peste momentele grele si ne ajuta sa ne bucuram de cele frumoase. Viata ne-o facem cu puterile noastre, cand gresim noi suferim, noi ne indreptam greselile si ar trebui sa raspundem doar in fata noastra,pentru ca noi ne zbatem sa ne fie mai bine. Nu  promovez „credinta” mea. Dar va ROG! Nu vreau sa ma mai manance acest dracu. Ca daca mai aud mult cum ma mananca, il mananc eu pe el. :-L

Si daca dracu este dragutz? 😐 Atunci ce ma fac?

Acțiuni

Information

One response

20 10 2008
Bogdan

Si daca te mananca, te scarpini …

Lasă un răspuns

