Caut remedii pentru rautate…

17 10 2008

Am gasit zilele astea pe net un articol destul de dragut. Din pacate nu stiu autorul, asa ca o sa pun articolul aici. (astept autorul daca observa postul sa si zica numele, cu o mica dovada ca el l-a scris pentru a ii da si numele aici)

„Sunt momente cand urasc oamenii. sunt momente cand metroul ma scoate din minti, cand as da cu telefonul de pamant si cand nu as vrea decat sa stau intinsa pe iarba, cocotzata pe-un deal. Prilej de rautati. Daca ma prinzi intr-un moment din asta ai sansa:

– sa primesti cea mai taioasa privire si cele mai incruntate sprancene. sa ai grija sa nu ma atingi din greseala, pentru ca s-ar putea sa ma rastesc;
– daca ma suni, ai sa imi simti in voce nemasurata mizantropie, o sa caut cel mai neinsemnat motiv sa te fac sa te simti mai prejos decat mine;
– daca vrei sa fii bun/a, o sa iti zic ca suferi de ipocrizie; daca te comporti urat, s-ar putea sa te fac ingrat/a, needucat/a.

Si acum sa gasim vinovatii:
– metroul e infect. atat de murdar, atat de neaerisit. cu siguranta nu mai pot sa gandesc normal, acolo, sub pamant, la ore tarzii, cand tocmai m-ai calcat si nici macar nu te-ai intors catre mine;
– nu ma suna la zece noaptea sau duminica dupa-amiaza ca sa vorbim probleme care nu au legatura cu timpul meu liber.
-fii bun/a, dar incearca totusi sa nu imi strigi cat m-ai ajutat. ma tine totusi memoria, iar daca esti rau, cu siguranta esti ingrat/a, si ma comport cum am eu chef.

Sunt in cautare de remedii pentru rautate.”

In mare parte ma caracterizeaza total, doar ca o sa schimb motivele, care nu sunt cele mai potrivite pentru mine:

-troleul la ora 12 jumatate, cand e foarte aglomerat si ma calci pe picior si nici macar nu te intorci

– „fii bun/a, dar incearca totusi sa nu imi strigi cat m-ai ajutat. ma tine totusi memoria, iar daca esti rau, cu siguranta esti ingrat/a, si ma comport cum am eu chef.” (asta ramane)

– cand trebuie sa stau langa cineva,desi stiu ca nu pot sa l am

– cand vre-un fost de al meu se combina cu o prietena de a mea

– cand ma suna cate un bou/vaca,cu numar necunoscut, cu chef de caterica

– cand e foarte cald,si toti ies ca barosanii la strand iar pe mine ma uita

– cand ploua afara,si nu am cu cine sa ma plimb prin ploaie

– cand e prea multa lumea ipocrita in jurul meu.

Cu toate astea,in majoritatea situatiilor fac foarte urat. Un prieten radea de mine, ca am trecut o data o intersectzie in fuga si nu a dat nici o masina peste mine, zicand „FRATE! tu nu o sa mori niciodata. Diavolul nu vrea sa te ia la el sa te asezi pe locul lui si sa incepi sa comanzi bautura”. Intr-un fel amuzant, ma simt bine cand cineva sufera din cauza mea….

CAUT REMEDII PENTRU RAUTATE

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

