vine ziua mea :x

12 10 2008

Mai e un picccccccccc \:D/ fac si eu 16 anishori amaratzi :)), dupa ce toti colegii,prietenii(care sunt in acelasi an cu mine) au facut 16 si 17 deja de foarte mult timp.

1 noiembrie- lucruri importante in aceasta zi

1337 : Regele Angliei Eduard al III-lea îl provoacă pe Filip al VI-lea de Valois : acesta este adevăratul început al Războiul de o sută de ani. (1337 – 1453) dintre Franţa şi Anglia. <pentru cei ce nu stiau ca razboiul de o suta de ani nu a durat o suta de ani>

1834: A fost înfiinţată prima şcoală de fete de la noi din ţară. Fondatorul acestei instituţii a fost Gheorghe Asachi <de asta eu sunt fata>

1903: S-a nascut Aurel Moga, medic cardiolog roman. <de asta o sa devin medic!>

1962: Din Rusia a fost lansată, pentru prima oară, o rachetă cosmică cu destinaţia planeta Marte. La bord era instalată staţia automată interplanetară MARTE-1 <de asta o sa am casa pe marte>

1992: M-am nascut EU! si asta face 1 noiembrie cea mai importanta zi din tot universul! <de asta inca exista bine in lume >:) , vaii narcisista de mine>

1993: A luat fiinţă Uniunea Europeană, în urma Tratatului de la Maastricht <de asta o sa fac pace in lume>

(sursa http://www.wikipedia.com)

Si acum o lista de lucruri care le doresc PENTRU MINE (pana dupa ziua mea nu imi scot din vocabular fraza „pentru mine„):

-sa ma indragostesc

-sa imi iau un telefon nou (nu ca as avea vreo boala cu telefoanele, dar cel pe care il am acum il scot de la incarcat si imi arata ca inca se incarca, iar difuzorul pentru muzica :)) nu mai merge)

-sa port rochie (n-am mai purtat rochii de la banchetul din clasa a8a, iar inainte de asta nu mai purtasem de la 5 ani)

-sa invatz sa iert (am o boala, tzin ura pe orice cacat ani de zile! de ziua mea o sa iert orice..bine…aproape orice)

-VREAU Heely’s! (asta imi doresc de anul trecut, dar mama a zis ca sunt prea mare pentru adidasi cu rotzi!)

-vreau sa dau o petrecere super, care sa nu se bazeze neaparat pe alcool si d’astea.

-vreau sa merg pe insula mea (o insula din parcul IOR) si sa ma plimb singura pe acolo o ora! (si asta o sa o fac!)

-vreau sa fiu fericita! (si cred ca toti vreti asta)

Asa ca dragii mei, La multi ani anticipat MIE (nici asta nu o sa o scot din vocabular prea curant)! >:D< sa fiti fericiti 😀

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

