=))

29 09 2008

Bai, am dat zilele astea peste un site de comicuri genial. Ca sa incep sa fac o prezentare la de ce ma amuza asa de tare comicul pe care o sa il arat, am eu un prieten care poate din caterinca nasoala, sau pur si simplu o sursa de inspiratie, a pus porecla de „CAL” unui alt prieten. Din mai multe motive, greu de inteles pentru cal, sau pentru majoritatea. Oricum situatia este amuzanta pentr toti, inafara de baiatul in cauza. (bine, recunosc prin acest post, care sigur o sa il citeasca, ca fac cam multe glume proaste pe ideea asta, asa ca o sa mi cer scuze anticipat). Ideea in sine e ca mie mi se pare genial de amuzant siteul, pentru comicurile lui in general.

Linkul este: http://comics.cevamarunt.ro (din pacate nu stiu sa pun banner :”>)

Acțiuni

Information

One response

21 10 2008
sergiu

hei, multam mult mult de aprecieri 🙂

Lasă un răspuns

