prima zi…

27 09 2008

Acesta este unblog, de care nu neaparat o sa ma tin zi de zi, dar o sa va tin la curent cu tot felul de tampenii pe care le mai aflu.

M-am trezit azi de dimineatza fara nici cel mai mic chef. Trebuia sa ies cu tata la film (:| Nu e tocmai cea mai distractiva chestie de facut in wekend. (ultima oara am fost la o porcarie de film care nu avea nici cea mai mica logica) In fine. Unul din actorii mei preferati este Jason Statham si cum pasiunea mea la ora actuala este viteza(de fapt cursele sunt marea mea pasiune) am mers la un film numit „Death Race”. Nu prea imi place violentza, dar va jur ca filmul asta merita fiecare secunda si fiecare leu care l-am dat pe biletul ala nenorocit. O sa va las pe voi sa comentati ce credeti despre film + trailerul pt a vedea daca va pasioneaza. 😀

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

